lördag, februari 21, 2009

Skönt att va en vinnare!!

Det här kommer jag att leva länge på...

Vi fick en invit om att komma och spela tv-spel hos våra vänner Ante & Johanna ikväll, så efter middag på Max, åkte vi dit! :) Mycket trevligt! Först blev det lite "På spåret"-final och sen lite tv-spel eftersom Ante köpt Streetfighter IV idag och jag VANN!! Både över Patrik och Ante!! Sen ville jag inte spela mer... det är ju lika bra att sluta när man ligger på topp!! Eller hur? ;)
Kan ju ha varit lite "beginners luck" men mest var det nog tok-tryckning på så många knappar som möjligt samtidigt!! Pröva vetja! Det funkar!! ;)

Sen blev det en repris av "Stardust" eftersom vi inte sett den på länge, den är ju så mysig!!

Nu är jag så trött att det snurrar i skallen och ögonen hinner inte med mitt huvud!!

Men imorrn ska vi nog ut på stan en sväng och se om vi hittar nåt till Patriks systerdotter!!

Osså måste jag bara önska grattis till Emma som blev klar med Juristutbildningen idag!!! Grattis grattis!! :)

Go'natt!! :)

1 kommentar:

Johanna sa...

Om du hade spelat mot mig hade du nog fått en vinst där ockå.. ;)