torsdag, april 16, 2009

Irritation

Idag har jag inte gjort så mycket... har sprättat och nålat in brudklänningen som jag ska sy in till en kompis som ska gifta sig i sommar! Men måste få lite bättre ordning i extrarummet innan jag kan sitta där och sy in den.

När Patrik slutat jobbet så åkte vi och kikade på en cykel till honom som jag tipsat om på blocket. Den var fin så det blir nog köp och hämtning på lördag! :D

När vi kommit hem så var vi båda på lite irriterat humör och började diskutera varför vissa personer inte kan vara ärliga mot en. Ärlighet är ju trots allt ganska viktigt, och detta handlade inte om ärlighet mellan mig och Patrik utan om hur andra kan vara oärliga. Så svårt är det väl ändå inte att säga som det är?!

Tur ialla fall att vi har vänner som är helt underbara, ärliga och lika tokiga som oss!! ;D

Nu ska jag se på tv och fortsätta vila högerarmen efter allt Wii-spelande hos Elin igår kväll!! :D

2 kommentarer:

Johanna sa...

En cykel? Det var som tusan! Han får inte bli en sån jobbig cyklist som tar sig för många friheter på vägarna bara.. :P

Imorn blir det kuligt! Har nog aldrig ätit på Lottas förut.. Hoppas det går att ordna på nåt sätt så du slipper sitta och hålla ett bord i några timmar, kan bli jobbigt.. :)

Johanna sa...

Men då kan ju jag och Andreas också komma lite tidigare och ta en öl! :) Tänk vad skojigt för Patrik om vi är lite(jätte)lulliga när han kommer! Tihiii! :D