onsdag, april 29, 2009

Stadsvandring

Idag har jag varit på stan med Emma, ätit lunch och strosat runt och tittat på resväskor och kläder. Riktigt härligt väder var det ialla fall! :D Man blir som glad och varm i själen av den stundande våren och den underbara solen!

Jag hittade en massa resväskor, men så himla dyra så jag tror jag återgår till Coop eller Maxi för att köpa en. Däremot reafyndade jag lite, ett par vita (lite skimrande) jeans för 49;- och ett 3 pack armband för 25;-!! Riktiga fynd tycker jag! :D
Sen hade jag tänkt fynda rejält i New York och Chicago när vi kommer dit!! Hoppas bara att man slipper drabbas av den där "svin-influensan" när man är där. Dock så får tidningar och nyheterna det att låta värre än det är har jag märkt. Jag har försökt hänga med i allt som sägs och var spridningen finns för tillfället och vi ska ha med oss decinficerande savetter och handsprit i väskan varje dag!! Har dessutom tagit en extra försäkring för att va säker...

Ikväll jobbar Patrik så jag ska nog sitta och sy litegranna, försöka tillverka nåt härligt luftigt plagg man kan ha på sig under varma dagar. :D

Hejhopp!

2 kommentarer:

Nina sa...

Hej hopp!
Va ju som tvungen att titta i din blogg oxå nu när jag vet att du har en! Gud så skoj att hitta åt lite gamla vänner och se va ni har för er nu!
Har aldrig brytt mig om den där facebook men nu är jag glad att jag blev medlem =)

Kram

Johanna sa...

Tjohej! Jag jobbar till halv fem bara, så på kvällen hittar vi gärna på någe! :) Nu måste jag gå isäng.. Ska ju upp tidigt imorn.. 8 är tidigt.. :) Tjingeling så hörs vi imorn!