onsdag, juni 17, 2009

Så mycket skoj!

Jag hittade lite bilder på oss, storebror, Emma och Sune! :D


Den här kvällen hade vi precis kommit hem från NY, då var det välkomstfest hos Emma!



Här är Leffe och fina Emma!



Och jag i min söta partyklänning från Betsey Johnson! :D
Här tog vi en liten picknick-middag vid Umeälven!

Sune är väldigt fäst vid sin frisbee!



Här firar vi Leffes polisexamen och min dubbla examen!!



Det har varit så sjukt roliga veckor senaste tiden och jag hoppas verkligen att de fortsätter på samma spår!! :D

Kram!

3 kommentarer:

Emma sa...

Å vad du var snygg i din nya partyklänning! Och Sune såg mest festlig ut, men bakbenen spretandes åt alla håll! *haha*

Johanna sa...

Vad fina ni va/är! :) Och klänningen! Gaah! Jag är inte avundsjuk... näe..

Men då får vi hitta på nåt resten av sommarn vettja! :) Jo jag jobbar på midsommardagen så det blir nog inte en så livad midsommar.. Men några öl ska jag allt ta mig! ;)

Nina sa...

Snygg party blåsa alltså =)
Du är ju sååå fin!
Å va han såg proper ut Leffe i sin polis kostym =)