tisdag, juni 01, 2010

1,6 mil!

Det var vad jag cyklade igår! :D Rätt skönt när det var så härligt väder! Idag är det oxå sol, men inte alls lika varmt som det var igår. Har dock en himla massa att göra inför mötet med min karriärvägledare imorgon så jag sitter inne idag, var ut i morse och åt frukost i solen, så jag har fått lite sol idag i alla fall.

På fredag fyller min älskling år, så vi ska nog hitta på nåt kul då när vi är lediga båda två!
Det är många som fyller år nu, helt otroligt, denna månad har vi nog över 10 vänner (inklusive oss själva) som fyller år! Det är kul! Juni är en underbar månad! Hoppas att älsklingen min ska gilla presenterna han får av mig bara... :S

I helgen är det temafest hos L som firar både examen, födelsedag och nytt jobb i samma veva, med tema: "Rosa". Det kommer att bli himla kul, har redan införskaffat allt jag behöver, så nu är det bara att fixa till allt bra tills man ska dit oxå! :D

Nästa helg blir det ett riktigt äventyr!! Då blir det kanoting i Sävarån och för tillfället är vi ca. 14 st, sen efteråt blir det grillning och fest med allihopa som varit med under dagen + några till! :)

Nu ska jag fortsätta så jag blir klar nån gång!

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: