fredag, januari 16, 2009

Fri fredag!

Idag är jag ledig... så är det att jobba inom fordonsindustrin för tillfället... ledig fredagar...
Ganska skönt! Men på måndag börjar jag plugga igen... hoppas att det ska gå bra bara, det var ju ändå 4 år sen jag läste nu. Jag behöver bara läsa en kurs på 15p (=10 veckor) så har jag förskollärarexamen oxå. Jag börjar bli lite nervös men hoppas att jag ska kunna komma in i det ganska fort igen.

I övrigt så är mina föräldrar på väg hit idag, de stannar nog tills imorgon eller på söndag! Det var -35c hemma hos dem idag, det är ju ändå lite varmare här ialla fall. Har städat lite här hemma tills de ska komma, man kan ju inte ha stökigt och smutsigt när mamma o pappa ska komma!! ;) Nu ska jag dessutom ta och sy några kuddfodral till soffan innan de kommer oxå!

Ha en skön fredag!

Inga kommentarer: