torsdag, januari 08, 2009

Byråar...

Idag har jag varit runt lite och tittat på byråar... vi behöver som sagt förvaring... men vi har ju lite krav också, det är inte bara att köpa en lixom! Vi vill ha en som är max 30cm djup, med andra ord grundare än ALLA som finns!! Det är lite irriterande att inte kunna hitta... hittade dock en som hade bra mått idag, men då var den i nån ful brun folie och jätteranglig!!! Så jakten fortsätter...

Nu ikväll åkte vi en sväng på Coop för att hitta en webcam till mig, hittade en rätt ok för en mindre slant! Min kusin tyckte att jag skulle köpa en så vi kan se varann när vi pratar på msn och så att mina små guddöttrar ska kunna se mig lite oftare!! :D Så nu är den installerad och väntar på att få användas!!

Gick även in och letade reda på mitt schema för kursen jag ska läsa som börjar nästa måndag - Att arbeta i förskola! Det såg ut som ett rätt bra schema och jag hoppas att kursen blir lugn för min egen del, så att jag kan jobba lite under tiden!

Hejhej!

Inga kommentarer: