fredag, januari 09, 2009

The Cleaner...

Patrik agerar "the cleaner" just nu... han håller på att städa ut julgranen!! Det fanns nästan inga barr kvar på den stackaren... Men det känns skönt att få ut den ialla fall!

Idag har jag varit lite på stan och kikat... hittade en vit tvilling till min pepparkvarn jag fick i julklapp av mormor! Den är i form av en svart kanin som man pressar ihop öronen på så får man ut grovmalen peppar! Så nu har jag köpt hans vita kollega som det är salt i! :D

Har även testkört min nya webkamera idag! Pratade med min gamla barndomsvän Sara, fast utan att se henne, men hon och hennes barn tyckte tydligen att det var väldigt roligt och fascinerande! Kul att man kan glädja andra!! Sen pratade jag lite med Malin, Linnéa och Leia och det var jättekul! Linnéa - 4½ år och Leia - snart 2 år och hade klätt upp sig kvällen till ära när "Let's dance" skulle dra igång med en ny säsong! De är så söta småtjejerna!! Linnéa talade även om att hon saknade oss och skulle snart komma och hälsa på, men att det var så långt så hon kunde inte åka ikväll! :D

Ojoj, nu börjar gardinerna åka ner här oxå... måste nog gå och hjälpa fjås'n min med det!

Tack för alla grattishälsningar och blommor vi fått i samband med vår förlovning!!

Kram/Linda

Inga kommentarer: