onsdag, januari 07, 2009

Lediga dag!

Idag är jag ledig när alla andra jobbar! Det är ganska skönt, men jag vet inte vad jag ska göra!?
Funderar på att åka upp på Mio en sväng och kika på förvaringslösningar... vi har en hel del byråer och dylikt som skulle behöva införskaffas till lägenheten. Vi har för mycket saker och för lite förvaring för dem...

Hade planerat att kliva upp vid 9-tiden idag men råkade vakna när Patrik kom hem för att äta lunch... det var ju inte alls meningen! Men det var skönt att sova!

Vi har inte städat bort julen än heller, det skulle också behöva göras... vi har en liten gran som snart inte har några barr kvar, det är ett grönt litet berg under den nu.

Har dock fått nya La Redoute katalogen idag, med vår och sommarkläder. Vet inte om jag vågar bläddra i den än, det brukar finnas så mycket fint i den och då blir man bara sugen på att beställa en massa saker som man inte kan använda än på ett par månader. Jag kanske stoppar undan den och plockar fram den när det börjar tina ute!! :)

Nu ska jag försöka ta mig ur soffan och morgonrocken och göra mig iordning för dagens äventyr!!

Hejhej!!

1 kommentar:

Emma sa...

Nu har jag länkat till er blogg hos mig! Hoppas det är okej!