tisdag, januari 06, 2009

Premiär, förlovning och en massa hosta

Hejhej!!


Premiär för vår lilla blogg! Det blir kul!


Vi vet inte vad vi ska använda den till eller hur ofta det kommer att skrivas här men det är kul att ha möjligheten att kunna lägga upp bilder och skriva lite om oss och vårt liv och leverne här!


För tillfället så är jag (Linda) genomförkyld och har legat i feber hela helgen... inte roligt alls! Tur att det finns en himla massa filmer att se! Sen har jag ju haft sån tur att min "fästman" har sprungit fram och tillbaka till affären och handlat en massa mat och halstabletter och grejs till mig medan jag legat hemma och kvidit!

Vi såg Mamma Mia i helgen... den var faktiskt över förväntan, för vi hade ställt in oss på att den skulle vara jättedålig, men den gick faktiskt att se!
Sen har vi sett Harry Potter, Sagan om ringen och Kung Fu Panda!
Man måste ju ha nåt att roa sig med när man inte kan gå utanför dörren! :)


Nyförlovade är vi också! Vid tolvslaget till 2009 så förlovade vi oss ute i skenet av smällare och raketer!! :)
Trist dock att vår första helg som nyförlovade inte blev bättre, vi hade ju velat bjuda kompisar på middag och fira lite men blev som sagt istället liggande hemma i feber...
Men detta ska vi nog ta igen snart hoppas vi!


Jag (Patrik) har just nu väldigt svårt att slita blicken från fönsterna och låta bli väderleksrapporterna - det snöar! lutar åt vettigt skoterföre snart.. men det lär väl tina bort som vanligt :/ Får stå och spegla mig i mina nya skoterbyxor istället, och Linda i sin hjälm med arga svampar på :P Nu får linda tillbaka datorn..

Nu ska vi försöka hitta någon vettig film som går på Bio och kanske ta en fika på stan!!! DET blir kul!

Over and out, I'm not a trout!






1 kommentar:

.: LillaWillow :. sa...

Hej! Kul att ni har en blogg!! Alltid roligt å se vad alla har för sig =) Kram / Hanna