torsdag, februari 05, 2009

Det ser ljusare ut...

Ja, både utomhus och i min förkylning!!
Det har snöat sen igårkväll och utanför hörs traktorer och plogbilar om vartannat!! Själv vaknade jag med halsen i samma skick som igår, dvs. det känns som att svälja genom ett sugrör. Hade lite feber imorse, men nu verkar den ha försvunnit för ett tag. Hoppas att den håller sig borta! Det är en himla tur att det går nåt vettigt på TV på dagarna om man ligger hemma sjuk och inte har ork att tvätta, diska eller städa. Med andra ord, sånt som skulle behöva göras här hemma.

Idag ska Patrik ut och titta om han hittar en spegel till hallen iaf, hoppas att han hittar nån som vi vill ha! Vi är rätt överens om att vi vill ha en stor med svart snygg ram, eftersom vi har andra svarta saker i hallen och det matchar de ljusa tapeterna.

Har fått reda på att det inte ser så ljust ut för mig att få jobba nåt extra på jobbet under min praktik heller... de har nästan ingenting att göra och funderar på att börja köra dagskift. Får väl se om man ens kommer att få vara kvar... men det känns ändå skönt att ha en utbildning att kunna ta tillvara på då om man får kicken!

Nä, nu ska jag fortsätta kurera mig och se tv! :)

Kram!

Inga kommentarer: