torsdag, februari 05, 2009

Utmaning

Har fått en utmaning av Emma! :)


Regler: Gå in i mappen där du har dina bilder, gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen. Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.




Den här bilden togs i höstas när jag var ute på en LÅNG promenad! Jag tog den med min I-phone och det är på kyrkbron taget mot sjukhuset! Denna promenad var grymt härlig och tog ca. 1h 45min, jag gick från min lght på Teg via Obbolavägen, över Kolbäcksbron och sen strandpromenaden till kyrkbron och hem! Underbart väder och en härlig promenad helt enkelt!

Så nu vill jag utmana: Linn , Malin & Johanna .

3 kommentarer:

Johanna sa...

Det var en riktig långpromenad! :) Jag har köpt en ny dator och där har jag inte ens 6 bilder, så jag ska försöka komma ihåg att göra den utmaningen när jag använder den gamla nästa gång! ;)

Malin sa...

intressant... ;) Guud va härligt att gå en långprommis... :D Nice nice! kankse åker upp till harrsjön idag. Får se... kramelikram

Linn D. sa...

Jag gjorde just det där testet förut, fast ta den 4:e bilden... så jag orkar inte :) Men sluta inte tänka på mig i framtiden för det :)
Puss!