onsdag, februari 04, 2009

Typiskt!

Jaa, här sitter jag i soffan... febrig och med en grymt öm hals! Jag har ju egentligen praktik, och jag vill verkligen vara där!! Kände redan igår att det var nåt skumt med halsen, så jag sa till min handledare att jag började känna av någon slags halsont. Så jag blev tungen att ringa och tala om för henne imorse att jag hade feber. NEEEEJ!! Skrek hon! Men ååh, du sa ju det igår att du kände dig lite konstig i halsen! Ja, men vi har ju ändå planerat in nästan allt du ska göra så det hinner vi ju med! Så sa jag att det kanske i och för sig var bättre att va sjuk den här veckan nu då, när vi inte hade något speciellt planerat just de här dagarna. Jag skulle ha en egen grupp på läsvilan resten av veckan, men jag har redan haft läsvila varenda dag hittills, så det vet jag på ett ungefär hur det går till.

Nä, nu blir det horisontalläge i soffan igen...

1 kommentar:

Unknown sa...

Nej vad typiskt! :-(
Hoppas att det ger med sig snabbt!

En stor krya på dig kram! Och som pappa brukar säga "Drick ofta mycket och varmt" ;-)

Rapport från täfteå är att lill*n fortsätter att vänta på bättre tider innan ankomst...